Prylutmaningen 52 veckor / vecka 41

Så helt plötsligt kom den tillbaka. Lusten, peppen och nya ögon att se med här hemma. Jag har faktiskt hittat några grejer jag väldigt gärna vill göra om. Det tog mig typ fem minuter att hitta prylarna. 

Det känns skönt, att vara igång igen.

Det är denna lilla låda i plast jag ska göra om. 


Jag har köpt den här och det var ju egentligen inte lådan jag var ute efter utan det som ligger inuti. 
Ett skyddsfodral behövs.


Så jag gjorde ett i läder. 
Och prylen är Dexters, min sons.


Vad är det som gömmer sig?


Ett munspel såklart.

Jag har för mig att munspelet med plastlåda kostade ca 90 kr. Det nya fodralets materialkostnad kanske är 5 kr. Det tog mig ca en timme att göra, med mönsterritning inräknad.  

Så nu är det bara hoppas att ungen gillar den!



Inga kommentarer: