Prylutmaningen 52 veckor / vecka 45

Den här utmaningen har jag haft i tankarna länge men startsträckan har varit trööög! (som vanligt när jag väl startat gick det snabbt som tusan)

Detta är vad jag ska byta ut;



En adidas väska som jag använt som "skötväska" på Dexters vagn när han var en liten plutt. Men eftersom han nu har en ny vagn vill jag ju såklart ha en passande väska. 

hur jag skulle göra kom jag på när jag höll på att sy vagnen, tänkte att en blommig väska kan ju aldrig vara fel! Så jag började leta efter små blommiga retrodukar.


Dukarna sydde jag ihop som ett lapptäcke och sedan till en liten väska. Det syns inte på bilden men väskan har ett vackert foder och dragkedja. Ska fota i morgon i dagsljus och visa väskan ihop med vagnen. (men inbland kan jag inte hålla sig, måste få visa!)

Tror att adidasväskan kostade runt 400kr när jag köpte den. Dukarna har kanske samanlagt gått på 200kr så det är ju halva priset ;)


Inga kommentarer: