Prylutmaningen 52 veckor / vecka 52!!!!!!



WAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!


Här kommer den, den sista utmaningen (torkar bort en tår i ögat). 

En blommig sjal från H&M. Med bollar på. Kostade väl typ 30kr.




Så nu virkar jag. En blommig sjal. Och istället för bollar är det blommorna det som står för strukturen på den nya sjalen.


Jag ska alltså göra en herrans massa rutor som jag senare syr ihop. Kostnaden för garnet är ganska hög, det blir säkert upp mot 300 kr. Men det är det värt för garnet är mjukt och några av färgerna är ekologiska. 

Ser verkligen fram emot att svepa denna blommiga äng!


Allvarligt? 
Är det slut nu?
 *paniken infinner sig sakta men säkert*

3 kommentarer:

Maria sa...

Vad blir det för utmaning härnäst? ;)

Jannica sa...

Vad roligt att läsa din blogg, har gått igenom ett gäng inlägg nu, mycket fin inspiration! Hejja!

Försöker också tänka så mycket det bara går på vad prylar är för material för att det skall vara miljösnällt. Älskar secondhand sen 14 år tillbaka men då när man var 14 var det inte lika coolt i Sthlm som det är nu :-)

Sanna sa...

Åh jag hoppas att du inte tänker sluta med din inspirerande blogg nu när jag just hittat hit!

Önskar dig och familjen en fortsatt fin jul <3
Kram
Sanna